zondag 18 september 2011

Stilte voor de storm of gewoon.......... druk !!!


Beetje druk dan maar. Ben nog steeds bezig met het afronden van de Mystery. Hoop hem komende week aan de muur te kunnen hangen! Verder kwam ik nog een foto tegen van mijn assistent die mij bijstond tijdens het maken van De Quillow . Hij moest er gewoon bij zijn ! Hahahahaha.           
                                                            

Zijn naam Duncan. De laatste anderhalf jaar twee honden in laten slapen. Triest maar het is niet anders! Van beiden erg genoten. Tara was onze eerste korthaar collie en  Duncan kwam als tweede. Twee jaar later hebben we Nola over laten vliegen vanuit Finland. We hopen van haar nog een aantal jaren te kunnen genieten.

Nu weer even over het quilten. Ben ook nog eens bezig met de quilt "Life is Beautiful" Op het moment dat ik daarmee starte overleed mijn vader dus dat was niet echt het Life is Beautiful moment. Nu anderhalf jaar later komt deze quilt weer aan bod.

                                                    
Om een idee van de stofjes te geven

Fijne zondag allemaal!!!!

4 opmerkingen:

Ria zei

Druk, druk, druk, dus. Maar wat is het dan toch heerlijk om je even met je quilt terug te trekken van alle hectiek. Geniet van je bezigheden, dan komt het helemaal goed.

Groetjes Ria

jolanda zei

mooi de quilt met de blauw/witte sterren! En jij boft maar met zo'n hulp die precies aanwijst wat waar moet komen hahaha.
Life is helaas niet altijd beautiful dus we moeten maar genieten van de mooie momenten! En wanneer je naar die mooie stofjes kijkt, word je vanzelf weer blij. ;-)

Hennie zei

Ik vind je blauw / witte quilt erg mooi ! ! !
Leuke stofjes heb je voor je quilt, hopelijk wordt jou live weer meer beautyful als je met deze mooie stofjes bezig gaat.

Fijne zondag verder Hennie.

Guusje, zei

Wat een mooie mysterie en wat een prachtige honden. Je assistent is tevreden zo te zien. En wat heb je prachtige stoffen voor je life is beautifull.