donderdag 22 december 2011

Alweer bijna twee maanden...........

.................geleden dat ik hier wat van me liet horen!
Drukke tijd. Onze jongste DD is zwanger! Veel te vroeg maar o zo welkom!!!
Samen met haar vriend gaan ze er voor, en wij als ouders geven ondersteuning en sturing waar mogelijk!
Gaan in februari trouwen en ze verwachten hun kindje in mei!
Dus er is minder tijd voor quilten en alles wat daar bij hoort.
Van Camelot is de tweede ster klaar en de derde is zover om in elkaar te zetten.


Van de LIB heb ik alle blokken nu aan elkaar en zijn er al veel sashings tussen gezet.
Nu de stitcherie's er nog op appliceren!

Mijn moeder heeft nog een klein quiltje voor mij gemaakt voor in het huisje.
Het was het laatste wat mijn vader voor ons gemaakt heeft, en het was vreemd maar kon er niet toe komen om iets voor het huisje te maken.
Nu hangt het geheel aan de muur;-)))




Zo en dan nu de kerstboom. . Na drie jaar een echte boom nu weer een ECHTE neperd in huis. Alles ziet er kersterig uit;-)))))

Boodschappen zijn zo goed als gedaan dus we zijn er helemaal klaar voor.

Bij deze wens ik iedereen fijne kerstdagen een een gelukkig en gezond 2012 toe !!!

Lieve groetjes van Jovanca. 

4 opmerkingen:

Margreet zei

Hoi Jovanca, je wordt Oma !! Wat leuk !! Een nieuwe fase in je leven...al is het vast en zeker wel even wennen....Geniet ervan hè! Jullie ook hele fijne kerstdagen en een heel goed en gezond 2012 toegewenst. Groetjes, Margreet

Miny zei

Wat een belevenissen staat je nog te wachten, het is een hele verandering maar vast ook erg genieten. Ik wens je dan ook een fijne kerst en een goed 2012!

Groeten Miny

Guusje, zei

Joh er gaat iets geweldigs gebeuren, leuk. Dat dat veel extra drukte geeft kan ik me voorstellen. 1Dat wordt een prachtig jaar volgend jaar. Je huis ziet er erg gezellig uit, mooie quilts in wording en wat een mooi quiltje in het huisje. Ik wens je hele fijne kerstdagen en een goed, gezond en creatief 2012 toe.

jolanda zei

Met zoveel steun gaat het helemaal goedkomen met je dochter en je aanstaande kleinkind. Spannend hoor... je wordt binnenkort oma!!
Je moeder heeft iets heel moois gemaakt voor ik het huisje. Zo heb je iets heel waardevols aan de muur hangen.
fijne kerstdagen!
groetjes, Jolanda