zondag 14 juli 2013

Schandalig om het zo,.....

...............af te laten weten op mijn blog. kan natuurlijk legio smoezen verzinnen maar daar ga ik niemand me vervelen. Pak de draad op vanaf gisteren. Toen heb ik 's middags samen met mijn moeder in de tuin zitten quilten. Ze is op deze foto bezig aan een quilt van batikstoffen. Erg mooi !!!!
Zelf ben heb ik gisteren het vierde blok van "Jules" afgerond. Hij is leuk om te maken en het appliqueren vind ik een feestje om te doen!!!!!
In de tuin staat alles in volle bloei en dat is echt genieten.
Met onze kleindochter Lorena gaat ook alles goed. Ze loopt en is een heerlijk kind.
Het gaat allemaal wel heel erg snel.
Ze is gek op water en daarom moet de drinkbak van Nola er regelmatig aan geloven;-))))
Nu ga ik lekker naar buiten, quilten engenieten van het stralende weer.
Fijne dag en groetjes van Jovanca.

Geen opmerkingen: